Vrácení, výměna a reklamace objednávky
Ať už ti nesedla velikost nebo se s objednávkou přihodilo cokoliv jiného, zde je návod, jak postupovat:
Vrácení zboží během 14 denní lhůty pro odstoupení
- kontaktuj nás na email objednavky@clickandfeed.cz, že objednávku nebo některé zboží vracíš. Zboží musí být pochopitelně nepoužité (např. neodstřihané cedulky, neprané apod.)
- pečlivě jej zabal, ideálně s přiloženým papírkem, na kterém bude číslo tvé původní objednávky pro naši lepší identifikaci.
- balíček nám pošli jakýmkoliv z níže uvedených způsobů.
Výměna zboží
- výměnu kus za kus bohužel neděláme. Nicméně opět stačí postupovat stejně, jako při vrácení zboží viz výše.
- na emailu se domluvíme, že ti za vrácené zboží vystavíme poukaz, kterým můžeš uhradit například novou velikost a obratem si ji tak objednat.
Reklamace zboží
Jako asi všichni - i my se snažíme, aby bylo vše bez problému. Osudu ale neporučíš a i přes všechnu snahu se někdy může něco semlít. Žádný strach, společně to vyřešíme!
- nejlepší je nám napsat na email objednavky@clickandfeed.cz a popsat, co se přihodilo. Pokud se třeba stalo něco během přepravy, začneme to řešit a domluvíme se pravděpodobně na zaslání nového kusu.
- pokud se jedná o běžnou reklamaci během dvouleté záruky, domluvíme se na dalším postupu individuálně.
Kam zboží poslat?
Ať už v rámci výměny, vrácení nebo reklamace, veškeré zboží prosím vracej na adresu viz níže. Můžeš zaslat poštou nebo jakýmkoliv jiným přepravcem.
Matěj Chytil (Click and Feed, z. s.)
17. listopadu 1215/2c
779 00 Olomouc
Tel.: +420 775 104 211
Email: objednavky@clickandfeed.cz
Pokud nám chceš zboží zaslat prostřednictvím Zásilkovny, prosím na výdejní místo zde, pokud prostřednictvím Balíkovny, prosím na výdejní místo zde. Kontaktní údaje platí stejné.