Vrácení, výměna a reklamace objednávky

Ať už ti nesedla velikost nebo se s objednávkou přihodilo cokoliv jiného, zde je návod, jak postupovat:

 

Vrácení zboží během 14 denní lhůty pro odstoupení

  1. kontaktuj nás na email objednavky@clickandfeed.cz, že objednávku nebo některé zboží vracíš. Zboží musí být pochopitelně nepoužité (např. neodstřihané cedulky, neprané apod.)
  2. pečlivě jej zabal, ideálně s přiloženým papírkem, na kterém bude číslo tvé původní objednávky pro naši lepší identifikaci.
  3. balíček nám pošli jakýmkoliv z níže uvedených způsobů.

 

Výměna zboží

  1. výměnu kus za kus bohužel neděláme. Nicméně opět stačí postupovat stejně, jako při vrácení zboží viz výše.
  2. na emailu se domluvíme, že ti za vrácené zboží vystavíme poukaz, kterým můžeš uhradit například novou velikost a obratem si ji tak objednat.

 

Reklamace zboží

Jako asi všichni - i my se snažíme, aby bylo vše bez problému. Osudu ale neporučíš a i přes všechnu snahu se někdy může něco semlít. Žádný strach, společně to vyřešíme!

  1. nejlepší je nám napsat na email objednavky@clickandfeed.cz a popsat, co se přihodilo. Pokud se třeba stalo něco během přepravy, začneme to řešit a domluvíme se pravděpodobně na zaslání nového kusu.
  2. pokud se jedná o běžnou reklamaci během dvouleté záruky, domluvíme se na dalším postupu individuálně.

 

Kam zboží poslat?

Ať už v rámci výměny, vrácení nebo reklamace, veškeré zboží prosím vracej na adresu viz níže. Můžeš zaslat poštou nebo jakýmkoliv jiným přepravcem.

Matěj Chytil (Click and Feed, z. s.)
17. listopadu 1215/2c
779 00  Olomouc
Tel.: +420 775 104 211
Email: objednavky@clickandfeed.cz

Pokud nám chceš zboží zaslat prostřednictvím Zásilkovny, prosím na výdejní místo zde, pokud prostřednictvím Balíkovny, prosím na výdejní místo zde. Kontaktní údaje platí stejné.