Způsoby dopravy
Ať už ti nesedla velikost nebo se s objednávkou přihodilo cokoliv jiného, zde je návod, jak postupovat:
Zásilkovna - doručení na výdejní místo | CZ a SK
- doručení balíku 1-2 pracovní dny
 
| Hmotnost zásilky | Cena (CZ) | Cena (SK) | 
| do 5 kg | 79 Kč | 99 Kč | 
| do 10 kg | 129 Kč | 139 Kč | 
| dobírka | + 39 Kč | + 39 Kč | 
Zásilkovna - doručení na adresu | CZ
| Hmotnost zásilky | Cena | 
| do 5 kg | 99 Kč | 
| do 10 kg | 119 Kč | 
| dobírka | + 39 Kč | 
Packeta - doručení na adresu | SK
| Hmotnost zásilky | Cena | 
| do 1 kg | 129 Kč | 
| do 2 kg | 149 Kč | 
| do 5 kg | 159 Kč | 
| do 10 kg | 189 Kč | 
| dobírka | + 39 Kč | 
GLS - doručení na adresu | CZ a SK
- doručení balíku 1-2 pracovní dny
 
| Hmotnost zásilky | Cena (CZ) | Cena (SK) | 
| do 5 kg | 109 Kč | 149 Kč | 
| do 10 kg | 139 Kč | 199 Kč | 
| dobírka | + 39 Kč | + 39 Kč | 
GLS - doručení na výdejní místo | CZ a SK
- doručení balíku 1-2 pracovní dny
 
| Hmotnost zásilky | Cena (CZ) | Cena (SK) | 
| do 5 kg | 89 Kč | 129 Kč | 
| do 10 kg | 119 Kč | 179 Kč | 
| dobírka | + 39 Kč | + 39 Kč | 
Vrácení zboží během 14 denní lhůty pro odstoupení
- kontaktuj nás na email objednavky@clickandfeed.cz, že objednávku nebo některé zboží vracíš. Zboží musí být pochopitelně nepoužité (např. neodstřihané cedulky, neprané apod.)
 - pečlivě jej zabal, ideálně s přiloženým papírkem, na kterém bude číslo tvé původní objednávky pro naši lepší identifikaci.
 - balíček nám pošli jakýmkoliv z níže uvedených způsobů.
 
Výměna zboží
- výměnu kus za kus bohužel neděláme. Nicméně opět stačí postupovat stejně, jako při vrácení zboží viz výše.
 - na emailu se domluvíme, že ti za vrácené zboží vystavíme poukaz, kterým můžeš uhradit například novou velikost a obratem si ji tak objednat.
 
Reklamace zboží
Jako asi všichni - i my se snažíme, aby bylo vše bez problému. Osudu ale neporučíš a i přes všechnu snahu se někdy může něco semlít. Žádný strach, společně to vyřešíme!
- nejlepší je nám napsat na email objednavky@clickandfeed.cz a popsat, co se přihodilo. Pokud se třeba stalo něco během přepravy, začneme to řešit a domluvíme se pravděpodobně na zaslání nového kusu.
 - pokud se jedná o běžnou reklamaci během dvouleté záruky, domluvíme se na dalším postupu individuálně.
 
Kam zboží poslat?
Ať už v rámci výměny, vrácení nebo reklamace, veškeré zboží prosím vracej na adresu viz níže. Můžeš zaslat poštou nebo jakýmkoliv jiným přepravcem.
Matěj Chytil (Click and Feed, z. s.)
17. listopadu 1215/2c
779 00  Olomouc
Tel.: +420 775 104 211
Email: objednavky@clickandfeed.cz
Pokud nám chceš zboží zaslat prostřednictvím Zásilkovny, prosím na výdejní místo zde, pokud prostřednictvím Balíkovny, prosím na výdejní místo zde. Kontaktní údaje platí stejné.
